Rozmiar tekstu:  A  A  A 
PL|EN
Mapa strony Kontakt
Logo Obywatele dla demokracji Logo EEA Grants Logo Stefan Batory Foundation Logo PFDiM
← wróć do wyszukiwarki

Społeczne kreatyfki - Szkoła reklamy słusznych idei

Dzieci i młodzież Zakończony
mazowieckie
Warka
2014-10-30 - 2015-07-15
109 000,00 PLN
98 000,00 PLN
wolontariat, działania edukacyjne
Opis projektu
Projekt był odpowiedzią na małą aktywność obywatelską młodzieży z terenu powiatu grójeckiego (woj. mazowieckie). Wśród 166 projektów realizowanych przez 8 lat w stowarzyszeniu, tylko ok. 10% stanowiły projekty młodzieżowe. Badania społeczne pokazują, że relacje społeczne młodzieży mieszkającej na terenach wiejskich są mało zróżnicowane. Brakuje im kontaktu z młodymi dorosłymi osobami, które pokazałyby im nowe możliwości działania. Młodzież ma ograniczoną wiedzę i umiejętności korzystania z lokalnych zasobów.
Celem projektu było przygotowanie młodzieży do prowadzenia działań w oparciu o wyniki badań problemów i potrzeb społeczności lokalnej.
W rezultacie przeprowadzonych działań grupa 66 młodych osób w wieku 14-19 lat, przeprowadziła analizę lokalnych problemów i przygotowała 14 kampanii społecznych. Młodzież poszerzyła wiedzę i umiejętności z zakresu tworzenia kampanii społecznych i reklamowych, pracy projektowej w zespołach, analizy własnych możliwości i umiejętności.
W ramach projektu przeprowadzono 6 warsztatów, w których uczestniczyło 66 młodych osób, młodzież przygotowywała 48 fotoreportaży (zwane „fotooceną”) ze swoich miejscowości, które stanowiły podstawę do przygotowania kampanii społecznych, opracowano jeden katalog pomysłów kampanii społecznych.
Uczestnikami projektu była młodzież zamieszkująca powiat grójecki w wieku 14-19 lat.
Korzystamy z dotacji na rozwój instytucjonalny