Rozmiar tekstu:  A  A  A 
PL|EN
Mapa strony Kontakt      
Logo Obywatele dla demokracji Logo EEA Grants Logo Stefan Batory Foundation Logo PFDiM
2014-06-03

Warsztaty – rozwój instytucjonalny: rejestracja zamknięta!

Rejestracja na warsztat „Jak efektywnie planować rozwój instytucjonalny własnej organizacji?” zamknięta!

Zapraszamy organizacje, które przygotowują wnioski pełne w II edycji naszego programu na warsztat „Jak efektywnie planować rozwój instytucjonalny własnej organizacji?

Warsztaty odbędą się w trzech terminach: 17, 24 i 25 czerwca 2014 r. w godz. 9.00 – 17.00.

Celem warsztatu jest pogłębienie wiedzy na temat rozwoju instytucjonalnego – co to jest, czemu służy i jak można go zapewnić. Szczególną uwagę poświęcimy diagnozie organizacji, celom rozwojowym, metodom realizacji i wdrożeniu planu rozwojowego. W trakcie warsztatu uczestnicy i uczestniczki przećwiczą na przykładach swoich organizacji niektóre z kroków tworzenia planu rozwoju instytucjonalnego, stworzą założenia swoich strategii rozwoju.

Zdobyta w czasie warsztatu wiedza pomoże w planowaniu (i modyfikacji już zaplanowanych) działań z zakresu rozwoju instytucjonalnego w przygotowywanych projektach w ramach programu Obywatele dla Demokracji.

Warsztat poprowadzi Lidia Kuczmierowska, trenerka i konsultantka posiadająca dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w sektorze pozarządowym (m.in. jako dyrektorka Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego oraz dyrektorka programów krajowych Fundacji Batorego), prowadząca firmę szkoleniowo-doradczą LK Konsulting.

Zgłoszenia na warsztaty przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem formularza elektronicznego w terminie do 12 czerwca 2014 r. Udział w warsztacie zostanie potwierdzony 13 czerwca 2014 r.
Każda organizacja może zgłosić dwie osoby. Liczba miejsc jest ograniczona. O przyjęciu na warsztat decyduje kolejność zgłoszeń.

>> FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

>> WSTĘPNY PROGRAM

Uczestnikom i uczestniczkom spoza Warszawy pokrywamy koszty podróży i jednego noclegu na zasadach opisanych w „Informacjach praktycznych”.

Terminy warsztatów:

  • 17 czerwca 2014, miejsce: Stacja Muranów, ul. Andersa 13, Warszawa
  • 24 czerwca 2014, miejsce: siedziba Fundacji im. Stefana Batorego, ul. Sapieżyńska 10a, Warszawa
  • 25 czerwca 2014, miejsce: siedziba Fundacji im. Stefana Batorego, ul. Sapieżyńska 10a, Warszawa

 

Informacje praktyczne:

Miejsce, 17 czerwca 2014 r.:

Stacja Muranów, ul. Andersa 13, Warszawa (przy Skwerze Tekli Bądarzewskiej, wejście od Andersa): https://goo.gl/maps/O8f0G

Obiekt jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami.

Dojazd do Stacji Muranów z Dworca Centralnego:

Przejechać dowolnym tramwajem (w kierunku Pragi) 1 przystanek (wysiąść na przystanku „Centrum”), a następnie dojechać:

  • Metrem – z Centrum Warszawy w kierunku „Młociny”, wysiąść na stacji „Ratusz Arsenał” i dojść na piechotę (ok. 10 min. ul. Andersa w kierunku na północ) lub dojechać autobusem 107, 1 przystanek, wysiąść na przystanku „Zamenhofa” lub
  • Tramwajem – nr 4, 15 lub 35 w kierunku na północ (Żerań, Marymont, Bemowo) – wysiąść na przystanku „Muranów”, dojść na piechotę (ok. 4 min.).

Połączenia z innych lokalizacji można wyszukać np. na stronie jakdojade.pl

Organizator nie zapewnia miejsc parkingowych. W pobliżu znajduje się strefa płatnego parkowania.

Miejsce, 24 i 25 czerwca 2014 r.:

Siedziba Fundacji im. Stefana Batorego, ul Sapieżyńska 10a, Warszawa

Dojazd do Fundacji im. Stefana Batorego z Dworca Centralnego – autobus nr 227 (przystanek „Franciszkańska”) lub 518 (przystanek „Muranowska”). Czas dojazdu ok. 20 min.

Obiekt jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami.

Organizator nie zapewnia miejsc parkingowych. W pobliżu znajduje się strefa płatnego parkowania.

 

Zwrot kosztów podróży i noclegu

Uczestnikom spoza Warszawy zwracamy koszty podróży (2 klasa) oraz jednego noclegu (do 300,00 zł). Osobom podróżującym prywatnym samochodem zwracamy kwotę do wysokości jednego biletu w dwie strony na danej trasie.

Koszty pokrywa organizacja, następnie przesyła notę obciążeniową wystawioną na:

Fundacja im. Stefana Batorego

ul. Sapieżyńska 10a, 00-215 Warszawa

NIP: 526-10-46-481

  • Treść noty powinna zawierać:
  • pełne dane organizacji
  • data wystawienia
  • informację: kto, kiedy, na jakiej trasie podróżował (korzystał z noclegu) i w jakim spotkaniu uczestniczył
  • kwota do zwrotu (również słownie)
  • nr konta bankowego

Do noty należy dołączyć kserokopie biletów, faktury za hotel (w przypadku osób podróżujących samochodem wydruk z potwierdzeniem ceny biletu).

Noty należy przesyłać nie później niż jeden miesiąc od daty spotkania.