Rozmiar tekstu:  A  A  A 
PL|EN
Mapa strony Kontakt
Logo Obywatele dla demokracji Logo EEA Grants Logo Stefan Batory Foundation Logo PFDiM
2016-03-09

Zapraszamy na spotkanie “Uchodźcy i migranci. Forum organizacji pozarządowych”

Zapraszamy na Forum Uchodźcy i migranci. Forum organizacji pozarządowych, które odbędzie się 11 – 12 kwietnia w Warszawie w Teatrze Powszechnym im. Zygmunta Hübnera, ul. Jana Zamoyskiego 20, Praga, Warszawa.

Forum jest skierowane do przedstawicieli i przedstawicielek organizacji pozarządowych oraz grup nieformalnych pracujących na rzecz integracji uchodźców i migrantów. Zarówno do tych, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, jak i tych, którzy dopiero zaczynają zajmować się tą tematyką. Adresatami forum są również przedstawiciele i przedstawicielki instytucji publicznych, zwłaszcza samorządowych, które współpracują z organizacjami pozarządowymi w zakresie integracji uchodźców i migrantów.

Chcemy, aby Forum było miejscem spotkań i budowania środowiska osób, które w praktyce mierzą się z wyzwaniami pracy na rzecz uchodźców i migrantów. Mamy nadzieję, że w ciągu tych dwóch dni wspólnie uda nam się stworzyć przestrzeń do inspirujących rozmów oraz wymiany wiedzy i doświadczeń – o tym, co się sprawdza, a co zawodzi, z czego jesteśmy dumni, a co się nie udało, z jakimi wyzwaniami spotykamy się najczęściej w naszej pracy i jak możemy próbować je przezwyciężać. Pośrednio chcielibyśmy się przyczynić do poprawy jakości działań na rzecz integracji uchodźców i migrantów oraz do wzmocnienia środowiska organizacji zajmujących się tą tematyką – organizacji wspierających się merytorycznie i wzajemnie motywujących do dalszej pracy.

Proponujemy Wam kilka równoległych sesji o różnorodnej tematyce i formie, tak, aby każdy uczestnik i uczestniczka mogli znaleźć „coś dla siebie”. Pierwszego dnia zaplanowane są trzy bloki, drugiego dnia cztery bloki, w ramach których prowadzonych będzie równolegle kilka sesji. W każdym bloku można wybrać tylko jedną sesję.

 

Przed rejestracją:

  • zapoznaj się ze szczegółowym programem z opisem sesji.
  • weź pod uwagę, że przyjmujemy zgłoszenia od osób, które wyraziły chęć uczestnictwa w całym forum
  • pamiętaj, że liczba miejsc na poszczególne sesje jest ograniczona (do 30 osób)

 

>> FORMULARZ REJESTRACYJNY

Ze względu na bardzo duże zainteresowanie zakończyliśmy już rejestrację na Forum.

 

Zgłoszenia można wysyłać jedynie na całe forum – nie ma możliwości wzięcia udziału w wydarzeniu tylko jednego dnia.

 

RAMOWY PROGRAM FORUM

Szczegółowy program z opisem wszystkich sesji do pobrania tutaj. Zajrzyj tam, zanim ułożysz swój program forum.

Pierwszego dnia zaplanowane są trzy bloki, drugiego dnia cztery bloki, w ramach których prowadzonych będzie równolegle kilka sesji. W każdym bloku uczestnicy będą mogli wybrać tylko jedną sesję.

I DZIEŃ (11 kwietnia, poniedziałek)
9.00-10.00 rejestracja
10.00-10.45 otwarcie
10.45-11.00 przerwa kawowa
11.00-12.30 I blok sesji równoległych
12.30-13.30 lunch
13.30-16.00 II blok sesji równoległych
16.00-16.30 przerwa kawowa
16.30-18.00 III blok sesji równoległych
18.00-19.00 obiad
19.00 Spektakl “Święto Wiosny // Święta Wojna”
II DZIEŃ (12 kwietnia, wtorek)
09.00-10.00 sesje śniadaniowe
10.00-11.30 I blok sesji równoległych
11.30-12.00 przerwa
12.00-13.30 II blok sesji równoległych
13.30-14.00 lunch
14.00-15.30 III blok sesji równoległych
15.30-16.30 sesja ewaluacyjna i zakończenie
16.30-17.00 pożegnalny podwieczorek

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: [email protected]

 

INFORMACJE PRAKTYCZNE

Koszty zakwaterowania, dojazdu oraz wyżywienia pokrywane są przez Organizatora.

Osoby spoza Warszawy samodzielnie dokonują rezerwacji i opłaty biletów (II klasy) oraz noclegów (w dn. 10-12 kwietnia, do 300 pln/noclegi/os.). Zwrot kosztów zakwaterowania oraz dojazdu nastąpi na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez organizację macierzystą lub na podstawie przedstawionych biletów i faktur (w przypadku przedstawicieli i przedstawicielek grup nieformalnych). Osoby podróżujące samochodem mogą uzyskać zwrot kosztów transportu do wysokości ceny JEDNEGO biletu II klasy na danej trasie. Podczas forum będzie zapewnione wyżywienie.

Po zakończeniu forum prosimy przedstawicieli i przedstawicielki NGO o przesłanie noty obciążeniowej wraz z kopiami faktur i biletów (w przypadku osób podróżujących samochodem wydruk z potwierdzeniem ceny biletu). Nota powinna być wystawiona na: Fundację im. Stefana Batorego, ul. Sapieżyńska 10a, 00-215 Warszawa NIP: 526-10-46-481.
Treść noty powinna zawierać:
– pełne dane organizacji,
– datę wystawienia,
– nazwę i datę wydarzenia,
– imię i nazwisko osoby podróżującej,
– trasę,
– kwotę do zwrotu (również słownie)
– nr konta bankowego

Noty należy przesłać w ciągu dwóch tygodni od zakończenia forum (czyli do 26 kwietnia 2016 roku).

 

 

Forum „Uchodźcy i migranci w Polsce” jest organizowane przez Fundację Batorego w ramach programu Obywatele dla Demokracji finansowa­nego z funduszy EOG.